Pierwsze kroki
W celu uzyskania swoistej tożsamości wyróżniającej naszą szkołę spośród innych placówek oraz oparcia działań wychowawczych na wartościach potwierdzonych życiem i działalnością wybranego autorytetu, Rada Pedagogiczna zdecydowała się rozpocząć procedurę mającej na celu wybór patrona szkoły. Na posiedzeniu Rady Pedagogicznej został złożony przez dyrektora szkoły wniosek o rozpoczęcie procedury nadania imienia szkole.
Procedurę wyboru patrona szkoły rozpoczęliśmy od powołania Zespołu Koordynacyjnego. W skład Zespołu Koordynującego weszli: Olga Wróbel, Dorota Maliszewska, Izabela Bartczak, Anna Mordaszewska, Karolina Żuk. Zespół Koordynacyjny podjął działania informacyjne skierowane do nauczycieli, uczniów, rodziców i pracowników obsługi, którzy mogli zgłaszać kandydatury na Patrona szkoły. Następnie Kapituła złożona z Zespołu Koordynacyjnego, Dyrektora Szkoły, Rady Rodziców, Samorządu Uczniowskiego wybrała trzy kandydatury cieszące się największą popularnością i spełniające wymogi formalne.
Prezentacja sylwetek odbyła się na godzinach wychowawczych, gazetce szkolnej i stronie internetowej, Facebooku szkoły. Na początku września przeprowadzone zostały wybory wśród rodziców. pod koniec października odbędą się wybory wśród uczniów, następnie wśród Rady Pedagogicznej i społeczności lokalnej.
Kolejny etap to zatwierdzenie kandydatury przez Radę Pedagogiczną, Radę Rodziców, Samorząd Uczniowski i złożenie wniosku do organu prowadzącego szkołę o nadanie imienia.